Visieverhaal en whitepaper over dataplatform Axians voor de zorg

Content marketing

Bedrijven die slim omgaan met hun data, zijn succesvoller. Dat geldt ook voor organisaties in de Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).  Datagedreven werken is dé sleutel tot gemotiveerde medewerkers en betere zorg voor cliënten. Gelukkig zien steeds meer zorgorganisaties het belang in van datagedreven werken. Maar hoe laat je de data stromen en word je een datagedreven en resultaatgerichte zorgorganisatie met meer tijd voor zorg?

Tot voor kort beperkte digitalisering zich tot stuurinformatie voor het management, met data uit de financiële administratie, HR-software en het planningsysteem. Maar zorgmedewerkers ondersteunen gaat veel verder dan zorgen voor een juiste balans tussen capaciteit en zorgvraag. Door data uit allerlei bronnen te combineren, krijgen medewerkers de juiste informatie op het juiste moment, zodat ze goede beslissingen kunnen nemen. Niet slechts op gevoel, maar voortaan ook op basis van data-analyse.

Axians ontwikkelde het dataplatform Maestro. Hiermee kunnen organisaties sneller en eenvoudiger op volle kracht vooruit met Data Analytics en Internet of Things (IoT). Het is een veilig en schaalbaar platform voor de opslag en analyse van alle typen data uit alle mogelijke bronnen.

Voor de introductie van Maestro in de zorgsector schreef Zorgtekst het visieverhaal en vervolgens ook een whitepaper en een factsheet. Dit op basis van uitvoerige interviews met specialisten van Axians én met eigen kennis van zorg & ICT.

Zorgtekst schrijft regelmatig teksten voor Axians, ook over oplossingen voor andere branches dan de zorg.

Wil je sprankelende SEO-teksten die inspireren en werken?

Krijg binnen 24 uur een offerte

Wat kan ik voor jou doen?

Webteksten die werken

Vindbare én activerende webteksten. Voor zorgorganisaties, leveranciers en kennisorganisaties. Ook vacatureteksten.

SEO-tekstschrijver  >

Je website beter vindbaar

Vinden klanten jouw website niet? Ik optimaliseer jouw webteksten voor Google. Van analyse, advies tot uitvoering.

SEO-optimalisatie >

Inspirerende content

Je hebt kennis. En die wil je delen. Ik schrijf teksten voor whitepapers, e-books en blogs. Concreet, praktisch, inspirerend.

Eerste hulp bij contentmarketing >