Ik hoef jou niet te vertellen hoe belangrijk ICT is in de zorg. Dat was het al, maar het gaat nu wel héél hard. Hoe bereik je als ICT-bedrijf de markt? Hoe overtuig je hen van jouw meerwaarde? Profiteer van mijn kennis van zorg én ICT. Ik werk voor IT- en SaaS-bedrijven die oprecht waarde toevoegen.
ICT en AI in de zorg
Van AI-gedreven diagnoses tot digitale alarmering en e-health: technologie verandert de zorg in rap tempo. Kunstmatige intelligentie helpt bij snellere en nauwkeurigere diagnoses, terwijl slimme zorgoplossingen de werkdruk helpen verlagen en zelfstandigheid van cliënten of bewoners bevorderen. Maar er zijn nogal wat oplossingen en aanbieders. Zorgbeslissers zijn daarom – terecht – kritisch en twijfelen over de keuzes die ze het beste kunnen maken. Hoe maak jij duidelijk dat jouw aanbod wél goed en betrouwbaar is en echt waarde toevoegt?
Focus op de doelgroep
Van alle bezoekers op je website zijn er 4 interessant: de financieel verantwoordelijke, de ICT-verantwoordelijke, de bestuurder én de zorgprofessional zelf.
- De financieel verantwoordelijke zoekt bevestiging dat je een solide partij bent die de investering waard is
- De bestuurder zoekt zakelijke bevestiging: wil ik dit bedrijf als leverancier en partner?
- De ICT-verantwoordelijke zoekt naar bewijs dat jouw ICT-bedrijf bij de tijd is, goede service levert en hem begrijpt en bijstaat
- De zorgprofessional wil weten of jouw ICT-oplossing hun werk ook echt makkelijker en efficiënter maakt óf dat het alleen maar tijd kost en ingewikkeld is.
Denk je dat deze beslissers persoonlijk geïnteresseerd zijn in jouw diepgaande ICT-kennis? Ik denk het niet.
Duidelijkheid over impact en voordelen
Beslissers en gebruikers willen geen technische details over ICT, maar een helder verhaal over impact en voordelen. En ze willen weten of jij met jouw technologie de zorg ook echt verder wilt brengen, in het belang van de mens. Duidelijke webteksten, whitepapers en praktijkgerichte content maken jouw innovatie én jouw drijfveren begrijpelijk, aantrekkelijk en overtuigend. Die teksten schrijf ik voor je.
Tekstschrijver met kennis van zorg én ICT
Met mijn ervaring in zowel de zorg als de ICT begrijp ik de uitdagingen. Ik vertaal complexe technologie naar heldere taal voor zorgprofessionals en beslissers. Ook weet ik hoe wet- en regelgeving in de praktijk werkt. Zo zorg ik voor begrijpelijke, toepasbare content die echt helpt. Ik werk(te) voor organisaties zoals:
- M&I/Partners
- Eurocom Group
- Axians
- Minddistrict
- Nederlandse Zorgautoriteit (NZa)
- Stimulansz
- Vele organisaties in ouderenzorg, ggz, jeugdzorg, ziekenhuiszorg,
- En voor algemene ICT-bedrijven zoals signetbreedband, Axians en ProSigm
Teksten voor website, whitepaper en meer
Ik schrijf heldere en krachtige content, met kennis van zorg & ICT. Denk aan SEO-geoptimaliseerde webteksten die zorgen voor zichtbaarheid en conversie. In blogs en whitepapers vertaal ik complexe onderwerpen naar duidelijke en overtuigende informatie voor de zorg. En in casestudies en klantverhalen laten we zien hoe jouw ICT-oplossingen concreet bijdragen aan betere zorg.