Werken in de zorg geeft veel voldoening. Toch kiezen maar weinig mensen voor een baan in de zorg. Dat heeft allerlei redenen. Als zorgorganisatie moet je dus wel wat te bieden hebben. Zorggroep Charim is zo’n organisatie. Daar kies je bewust voor.
De klant
Zorgorganisatie Charim is een ouderenzorgorganisatie met 15 locaties in de regio’s Veenendaal en Zeist. Zo’n 1700 medewerkers en 1300 vrijwilligers zetten zich dagelijks in om de naam van Charim – Hebreeuws voor ‘toewijding’ – in praktijk te brengen voor ruim 1.000 cliënten. De diensten en ondersteuning zijn breed: van welzijnswerk tot hospicezorg, thuis of in één van de locaties. Charim wil de dromen, wensen en verlangens van onze cliënten realiseren. Ze doet dit vanuit christelijke waarden en inspiratie.
De opdracht
Schrijf de teksten voor de website werkenbijcharim.nl. Op basis van het nieuwe wervingsconcept, ontwikkeld door Treffend & Co.
Het resultaat
Heldere teksten waarmee we potentiële medewerkers aanspreken, zowel professionals als vrijwilligers. Teksten die aansluiten bij de identiteit van Charim en bij het nieuwe wervingsconcept.