SEO-tekstschrijver voor de zorg
Wat doe je als je professionele hulp nodig hebt? Googlen! Dus wat moet je doen als zorgorganisatie? Zorgen dat je vindbaar bent in Google. En dat je – als mensen eenmaal op je website zitten – mensen helder en overtuigend informeert. Zodat ze ook echt contact opnemen. Als SEO-tekstschrijver maak ik webteksten die werken. En die iets opleveren. Want ik ben nogal doelgericht.
Kennis van zorg én Google
Waarom je mij moet hebben? Omdat ik als SEO-tekstschrijver niet alleen kennis heb van zorg, welzijn en het sociaal domein, maar ook van Google. Ik maak je website vindbaar. En schrijf teksten waarmee je jouw doelgroep informeert, overtuigt én aanzet tot actie. Daarbij profiteer je van mijn online kennis die ik de laatste twintig jaar opdeed allerlei andere branches. Commercieel of niet, ook jij hebt een online doel.
Webteksten voor zorg, welzijn en sociaal domein
Webteksten nodig voor jullie zorgorganisatie? Dan ben ik graag je man. Als tekstschrijver zorg werk voor grote en kleine zorgorganisaties door heel Nederland. Of het nu gaat om ouderenzorg, verstandelijk-gehandicaptenzorg, GGZ, het sociaal domein of nog een andere richting. Mooie organisaties waarvoor ik me graag met hart en ziel inzet. Met als doel: de beste zorg en ondersteuning. Om dezelfde reden werk ik als SEO-tekstschrijver voor organisaties in het sociaal domein: gemeenten en kennisorganisaties.
Webteksten voor bedrijven die leveren aan de zorg
Natuurlijk, de zorg is vooral mensenwerk. Maar de zorg kan niet zonder goede ICT, passende gebouwen en goede hulpmiddelen. Daarom werk ik als SEO-tekstschrijver ook met overtuiging voor bedrijven die leveren aan de zorg. Bedrijven met de oprechte drijfveer om de zorg efficiënter of beter te maken.
Met kennis van de zorg
De zorg is complex. De diverse financieringen. De schotten tussen zorgaanbieders. De wet- en regelgeving. De digitale transitie. En natuurlijk de zorg zelf, aan mensen die allemaal anders zijn. Met daaromheen: de diverse stakeholders met hun specifieke wensen en belangen. Ook daarom vind ik de zorg boeiend. Mijn motto: ingewikkeld bestaat niet. Ik ontrafel.
Zoekwoordenonderzoek, schrijven én monitoren
Vindbaarheid in Google begint met een zoektermenonderzoek. Wáarop wil én kan je vindbaar worden? Inderdaad, de concurrentie is groot. Maar als zorgorganisatie kan je zeker wel lokaal vindbaar worden. En als leverancier heb je misschien een kansrijke niche. Ik voer dit zoektermenonderzoek uit met Ahrefs, misschien wel de beste SEO-tool op de markt voor mij als SEO-tekstschrijver.
Vind jouw eigen toon
Voor zorgorganisaties is het verrekte lastig om onderscheidend te zijn. Sla de websites van je concurrenten er maar op na. Hoe vind je je eigen toon? Ook daar help ik je bij. Mijn advies: durf anders te zijn. Want je bent toch niet als al die anderen?